SPORTOTO 2’nci Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden Alanyaspor haftasonu deplasmanda oynayacağı Altınordu maçı hazırlıklarının tesislerdeki son antrenmanını yaptı. Teknik Direktör Mehmet Altıparmak’ın gözetiminde yapılan antrenmana sakatlığı bulunan Koray ve Ekrem katılmadı. Isınma hareketleriyle başlayan idman, yan ve ölü top çalışmalarıyla devam etti. Antrenmanın son kısmında ise oyuncular defans ve forvet olmak üzere iki gruba ayrılarak saha çalışması yaptı. Çalışmaların Alanya etabını tamamlayan turuncu yeşilli ekip yarın 12:30’da havayolu ile İzmir’e hareket edecek. Ekip Altay Gaziemir Vali Kutlu Stadı’nda son antrenmanını yapmasının ardından lider Altınordu ile Pazar günü saat 13:30’da karşılaşacak. Karşılaşmada kart cezalıları Adem, Burak ile sakatlıkları devam eden Koray ile Ekrem forma giyemeyecek. ALTINORDU MAÇINA HAZIRIZ Çalışmalar hakkında bilgi veren teknik adam Altıparmak, “Zor bir deplasmana gidiyoruz. Şampiyonluk yolunda en büyük rakiplerimizden biriyle karşılaşacağız. Ligin ilk yarısında iyi bir oyunla hatta son 25 dakikasını 10 kişi kalarak oynadığımız bir maçı kazanmıştık. Genç ve avantajları kadar dezavantajları olan bir takıma karşı oynayacağız. Hafta boyunca rakibimizi etüt ettik. Çalışmalarımızı yaptık, galibiyet amaçlı olarak da Altınordu maçına hazırlandık” dedi. Deplasmana 3 puan hedefiyle gittiklerini belirten Altıparmak, “Amacımız Altınordu’yu sahasında yenerek buraya 3 puanla geri dönmek. Ben herkesin dediği gibi “ölüm, kalımlık” bir maç değil de sadece 3 puanlık bir maç olarak görüyorum. Ligimiz çok uzun bir maraton ve daha lig bitmiş değil. Bu maçı neticesinde de lig bitmeyecek. Rakibimizin konumu neticesinde ve lig sonundaki ikili averajı da düşünerek kazanmak için her şeyi yapacaktır. Biz tüm önlemlerimizi aldık. İnşallah o gün istediğimiz oyunu oynayarak galibiyetle döneriz. “ diye konuştu. HEDEFİMİZ 3 PUAN Deplasman maçını değerlendiren Hasan Çavuşoğlu ise şunları söyledi: “İkinci devrenin başlamasıyla beraber maçlar daha çetin geçiyor. Neticede şampiyonluk yarışı artık şekil bulmaya başladı. Bizim gibi şampiyonluk mücadelesi veren takımlar içinse çember daha da daralıyor. Ligin sonuna yaklaşılan her içeri ve dışarı maçında alınan puanlar tüm takımlar için daha da önem kazanıyor. Bizim takımımız atmosfer ve futbol olarak çok iyi durumda. Biz yöneticiler olarak Altınordu deplasmanında orada olarak takımımızı destekleyeceğiz. Takımımızın gücü ortadadır. Hedefimiz her zamanki gibi 3 puan olacak.”
SPOR
Yayınlanma: 07 Şubat 2014 - 18:02
Güncelleme: 07 Şubat 2014 - 18:11
ALANSPOR'DA HEDEF 3 PUAN
Alanyaspor haftasonu deplasmanda oynayacağı Altınordu maçı hazırlıklarının tesislerdeki son antrenmanını yaptı.
SPOR
07 Şubat 2014 - 18:02
Güncelleme: 07 Şubat 2014 - 18:11

















