Alanyada 2022-2023 Eğitim Öğretim Dönemi İlköğretim Haftası kutlamaları ile başlayacak. Kutlamalar kapsamında 12 Eylülde saat 08.45te Hükümet Meydanındaki Atatürk Anıtı önünde çelenk sunma düzenlenecek. Törenin ardından kutlamalar saat 09.00da Kemal Şuberi İlkokulunda devam edecek. Okuldaki tören saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasıyla başlayacak. Ardından sırayla okul müdürü Hidayet Çalış, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Yılmaz, Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel ve Alanya Kaymakamı Fatih Ürkmezer konuşma yapacaklar. Şiirler okunmasının ardından halk oyunları gösterileri sunulacak. İlk ders zilinin çalmasının ardından protokol sınıfları ziyaret edecek.
GÜNCEL
Yayınlanma: 10 Eylül 2022 - 11:53
Alanya'da 62 bin öğrenci pazartesi ders başı yapacak
Alanya’da 12 Eylül’de başlayacak yeni eğitim döneminde 62 bin öğrenci ders başı yapacak.
GÜNCEL
10 Eylül 2022 - 11:53


















