Kaymakam Ürkmezer ziyarette bulunduğu hayırseverlere teşekkür ederek “Alanya’da hayırseverlerimizin şehrimize kazandırdığı eserleri görmek çok güzel. Şehrimizin nerdeyse her alanında Alanyalı hayırseverlerimizin bıraktığı güzel izleri görüyoruz. Bu durum hayırseverlerimizin ülkemize ve memleketlerine fayda sağlamak adına çalışıp şehirlerine verdikleri önem ve değeri gösteriyor. Birçok alanda yaptırdıkları eseri şehrimize armağan eden hayırseverlerimiz adeta Alanya’mıza faydalı olmak için yarışmışlar. Vefa Projesi kapsamında bizler de Alanya’mıza bu hayırları kazandıran hemşerilerimizi ziyaret ederek kendilerine şükranlarımızı sunuyoruz. Kentimize fayda sağlayan ve eser kazandıran tüm hayırseverlerimizden Allah razı olsun ve hayırlarını artırsın” dedi.
GÜNCEL
Yayınlanma: 01 Aralık 2021 - 18:44
Alanya'ya okul kazandıran hayırseverler ziyaret edildi
Alanya Kaymakamı Dr. Fatih Ürkmezer Alanya’ya okul kazandıran hayırseverlere teşekkür ziyaretinde bulundu.
GÜNCEL
01 Aralık 2021 - 18:44


















