Alanyaspor, Bolu kampında hazırlık maçı yaptığı İnegölspor’u Ekrem ve Aydın’ın golleri ile 2-0 yendi. Maçın 7’nci dakikasında Timuçi’nin kullandığı köşe vuruşunda savunmanın arkasında iyi yer tutan Ekrem’in vuruşu filelerle buluştu. Maçın 33’üncü dakikasında ise Emre’nin geliştirdiği atakta ceza sahasına hızla sokularak şut attı. Dönen topu iyi takip eden Aydın kaleciyi de geçerek meşin yuvarlağı boş kaleye gönderdi. Takımımızın kadrosu ise şu isimlerden oluştu HaydarTürker (Alper)Süleyman (Adem)Koray (Murat)Kerem (Mergül)Timuçin (Kazım)Onur (Gürcan)Emre (Yiğit)Efecan (Can)Aydın (Ünal)Ekrem (Mehmet) KAMP BAŞARILI GEÇİYORKamp sürecini değerlendiren Sportif Direktör Taner Savut ise şunları söyledi: “Birinci kampımızı başarıyla tamamlayarak ikinci kamp çalışmalarımıza başladık. İlk kampımız amacına çok uygun geçti. Takımın kuvveti ve dayanıklılığını hedef aldığımız ilk kampın meyvelerini devam kampımızda toplamaya başladık. Takımımız iyi durumda. Oyuncuların moral ve kondisyonları yerinde ve kamp alanımız ile çalışma ortamımız da umduğumuz gibi çıktı. Hocamız çalışmalarını hızla sürdürüyor. Oyuncuların kaynaşması ve güçlenmesi adına yapılan çalışmalarımız devam etmekte. Bu çalışmaları da kampımızda yapacağımız hazırlık maçlarıyla güçlendirmek istiyoruz. Bugün İnegölspor la yaptığımız maçı 2-0 tamamladık. Antrenmanlarda çalıştığımız korner, atak ve pas çalışmalarının sahada vücut bulduğunu görmek bizi sevindirdi. “
SPOR
Yayınlanma: 12 Ağustos 2013 - 22:55
ALANYASPOR HAZIRLIK MAÇINDA PATLADI
Bolu’da sezon öncesi kamp yapan Alanyaspor, hazırlık maçı yaptığı İnegölspor’u 2-0 yendi.
SPOR
12 Ağustos 2013 - 22:55

















