Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy bir dizi programlar için bugün Antalya ve ilçelerini ziyaret ediyor. Ersoy'a ziyaretleri sırasında Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı ve Cumhur ittifakı Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Başkan Adayı Menderes Türel de eşlik ediyor. Bakan Ersoy ve Türel Alanya ziyaretlerine ilk olarak Alanya Belediyesi'yle başladı. Bakan Ersoy, Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel ve birim amirleri tarafından karşılandı. Başkan Yücel, "Sizi dünyanın en güzel şehrinde ağırlamaktan her zaman gurur duyarız" dedi. 'HERKES SEKTÖRÜN BİR PAYDASI'
Bakan Ersoy ise," Sezon başlamak üzere biz de turizmin başkenti sayılan Antalya'yı ziyaret etmek istedik. Bu kapsamda Alanya'ya da geldik. Esas hedefiniz Antalya gibi şehirlerde turizmi 12 aya yaymak. Bu kapsamda yapacağımız çalışmalarla bunu yaymamız bu mümkün. Bu yüzden biz de hem sektör temsilcileri hem belediyelerle görüşmeler yapıyoruz. Turizm kentlerinde belediyecilik çok önemli. Yeri temizleyen belediye işçisinden, esnaf lokantasındaki garsona kadar herkes sektörün bir paydası. Bunu başarmanın en iyi yolu da belediyelerden geçiyor. Ben seçilirken de söyledim bunu sadece ben değil hep birlikte çalışarak yapabiliriz" diye konuştu.
Bakan Ersoy ise," Sezon başlamak üzere biz de turizmin başkenti sayılan Antalya'yı ziyaret etmek istedik. Bu kapsamda Alanya'ya da geldik. Esas hedefiniz Antalya gibi şehirlerde turizmi 12 aya yaymak. Bu kapsamda yapacağımız çalışmalarla bunu yaymamız bu mümkün. Bu yüzden biz de hem sektör temsilcileri hem belediyelerle görüşmeler yapıyoruz. Turizm kentlerinde belediyecilik çok önemli. Yeri temizleyen belediye işçisinden, esnaf lokantasındaki garsona kadar herkes sektörün bir paydası. Bunu başarmanın en iyi yolu da belediyelerden geçiyor. Ben seçilirken de söyledim bunu sadece ben değil hep birlikte çalışarak yapabiliriz" diye konuştu.
















