Alanya Belediyesi tarafından geleneksel hale getirilerek bu yıl içinde üçüncüsü düzenlenen Sünnet Şöleni, Tevfik Hoca Alanya Evi’nde gerçekleştirildi. Bu yıl üçüncü kez yapılan sünnet şölenine, Belediye Başkanı Hasan Sipahioğlu, Başkan Yardımcıları Kemal Dere ile Ali Yenialp ve vatandaşlar katıldı. Sünnet olan çocuklara Belediye Başkan Hasan Sipahioğlu 'Erkeklik Diploması' verdi.Geleneksel hale getirilen sünnet şöleni ile ilgili konuşan Belediye Başkanı Hasan Sipahioğlu, çocukların hayatlarında yaşayabilecekleri özel anlardan biri olan sünnet olayına katkı sağlamaktan mutluluk duyduklarını söyledi. Özellikle tatil zamanlarında belediyeye müracaat eden ailelerin çocuklarını belirli dönemlerde sünnet ettirdiklerini belirten Sipahioğlu, "Müracaat eden vatandaşlarımızın çocuklarına bu şekilde katkı sunmaya çalışıyoruz. Bu etkinliği yıllardır düzenliyoruz. Guruplar halinde 10 başvuru olunca bu programı gerçekleştiriyoruz. Çocuklarımızın bu özel gününe katkı sağlamak sosyal sorumluluk duygusu yanında bizi ayrıca mutlu ediyor" dedi.Tevfik Hoca Alanya Evi'nde yapılan son etkinlikte 20 çocuk sünnet edildi. 'Smart klamp' yöntemiyle sünnet edilen çocuklara oyuncak ve daha önce sünnet kıyafetleriyle çekilen fotoğrafları hediye edildi. Alanya Belediye Başkanı Hasan Sipahioğlu ise üzerinde 'Sünnet anında gayet sakin ve cesur davranarak bu diplomayı almaya kazanmıştır' yazan 'Erkeklik Diploması' verdi. Sünnet olmadan önce ağlayan bazı çocuklara kirvelik yaparak onları sakinleştiren Başkan Sipahioğlu, ailelerle de bir süre sohbet etti.
SAĞLIK
Yayınlanma: 21 Ağustos 2013 - 18:32
BAŞKAN SİPAHİOĞLU ERKEKLİK DİPLOMASI...
Alanya Belediyesi tarafından geleneksel hale getirilerek bu yıl içinde üçüncüsü kez düzenlenen sünnet şöleninde Başkan Sipahioğlu 'Erkeklik Diploması' verdi.
SAĞLIK
21 Ağustos 2013 - 18:32

















