İSTANBUL Milliyet
Doğan: Bu cezayı istemiyorum
Emekli Orgeneral Kılınç, teslim olmak için dün sabah saatlerinde ailesi ve avukatıyla birlikte Çağlayan’daki İstanbul Adliyesi’ne geldi. Kılınç, terörden sorumlu Başsavcıvekili Oktay Erdoğan ile bir süre makamında görüştü. Kılınç, daha sonra adliyenin içinde bulunan Adli Tıp Kurumu’nda sağlık kontrolünden geçirildi. Kılınç, tutuklanma kararının yüzüne okunması için 13. Ağır Ceza Mahkemesi heyetinin karşısına çıktı.Ergenekon davasında 47 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırılan emekli Albay Arif Doğan mahkemeye, kararı temyiz edeceğini belirtir süre tutum dilekçesi sundu. Dilekçesinde, kararı temyiz edeceğini ve temyizdeki duruşmaya katılmak istediğini bildiren Doğan, mahkemenin gerekçeli kararını yazmasıyla birlikte Yargıtay’a temyiz başvurusunda bulunacak. Adliye çıkışında basın mensuplarına açıklama yapan Doğan, hakkında çıkarılan ev hapsiyle ilgili “Bu cezayı istemiyorum. Onun yerine cezaevine gönderselerdi beni. Ama gönderemezler. 8 hastalığım var” dedi.
Davanın sanıklarından gazeteci Tuncay Özkan ve Levent Göktaş’ın avukatı Hüseyin Ersöz, mahkemeye sunduğu iki ayrı dilekçeyle, müvekkilleriyle ilgili verilen tutukluluk halinin devamı kararına itiraz etti ve bu kişilerin tahliye edilmesini istedi.
















