Alanya İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerinin son 2 yılda yaptıkları 10 ayrı baskında ele geçirilen 2 bin 500 farklı markalarda gümrük kaçağı ve bandrolsüz içki, yaklaşık bin adet boş içki şişesi ve 3 bin kapak, imha edildi. Mahmutlar İlçe Jandarma Karakolu yanındaki boş arazide imhası yapılan içkiler, belediyeye ait gidere boşaltılarak ve çöp kamyonuna atılarak imha edildi. Boşaltılan içki şişelerinin geri dönüşümde kullanılacağını belirtti.
ASAYİŞ
Yayınlanma: 31 Ocak 2014 - 15:40
Güncelleme: 31 Ocak 2014 - 19:33
KAÇAK İÇKİLER İMHA EDİLDİ
Alanya'da jandarma ekipleri tarafından yapılan baskınlarda ele geçirilen 2 bin 500 adet gümrük kaçağı ve bandrolsüz içki imha edildi.
ASAYİŞ
31 Ocak 2014 - 15:40
Güncelleme: 31 Ocak 2014 - 19:33

















