Gazipaşa’ya bağlı Yeni Mahalle, D-400 Antalya-Mersin karayolu kenarında meydana geldi. Yaklaşık 1 yıldan bu yana psikolojik tedavi gördüğü öğrenilen evli ve bir çocuk babası Selahattin Oğuz, dün gece Yeni Mahalle’deki evine gitmedi. Gece boyunca eşinin eve gelmesini bekleyen Mesude Oğuz, sabah gün ağarırken balkona çıkınca eşinin ağaca asılı cesediyle karşılaştı. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ve sağlık ekipleri, ağaca iple asılı Selahattin Oğuz’un öldüğünü belirledi. Cumhuriyet Savcısının olay yerindeki incelemesinin ardından, Oğuz’un cesedi ipten alındı. Güleryüzlü, yardımsever ve şakacı kimliği ile tanının Selahattin Oğuz’un bir süredir psikolojik tedavi gördüğü, ektiği çilek tarlasından umduğu kazancı elde edemeyince bunalıma girdiği iddia edildi. Selahattin Oğuz’un cesedi, kesin ölüm sebebinin öğrenilmesi için otopsi yapılmak üzere Antalya Adli Tıp Kurumuna gönderildi.
ASAYİŞ
Yayınlanma: 17 Ağustos 2013 - 15:00
KOCASINI İPTE ASILI BULDU
GAZİPAŞA’DA 1 yıldır psikolojik tedavi gören 48 yaşındaki Selahattin Oğuz'un ağaca asılı cesedini eşi fark etti.
ASAYİŞ
17 Ağustos 2013 - 15:00

















