Alanya Motospor Kulübü'nün açılışı Alanya Protokolü, çok sayıda motosiklet tutkunun katılımı ile gerçekleşti. Açılış sonrasında A2 ehliyeti olanlara kask hediye edildi. Açılış törenine Alanya Kaymakamı Erhan Özdemir, Cumhuriyet Başsavcısı Yener Yavuz, Emniyet Müdürü Erkan Dur, İlçe Jandarma Komutanlığı görevliler ve siyasi partilerin temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı. Alanya İlçe Kaymakamlığı ve İlçe Jandarma Komutanlığı tarafından organize edilen ‘Kaskımla Güvendeyim’ kampanyası kapsamında, ehliyeti olan motosiklet sürücülerine açılış duası yapıldıktan sonra ücretsiz kask dağıtıldı. Alanya Motospor Kulübü Başkanı Uğur Uzun kaskın önemine değinerek, “Kask takmak bir zorunluluk olduğunu söyledi. Kaymakam Erhan Özdemir Alanya'da motosiklet kullanımının üst düzeyde olduğunu ve buna bağlı olarak kazalarında kaçınılmaz olduğunu belirtti. Kask kullanımının önemine dikkat çekerek maalesef ilçemizde bugüne dek bir çok üzücü kaza meydana geldi dedi. Etkinlikte Toplum Destekli Polislik Büro Amirliği de kask takmanın önemine dikkat çekmek için broşür dağıttı.Açılış törenine katılanlar kulüb başkanı Uzun, kulüp üyeleri ile organizasyonu üstlenen basın sözcüsü Akın Baycan'a emeklerinden ötürü teşekkür etti.
SPOR
Yayınlanma: 17 Ocak 2014 - 19:38
Güncelleme: 17 Ocak 2014 - 20:17
MOTOSİKLET KULÜBÜ KASK DAĞITTI
Alanya Motospor Kulübü'nün açılışı Alanya Protokolü, çok sayıda motosiklet tutkunun katılımı ile gerçekleşti. Açılış sonrasında A2 ehliyeti olanlara kask hediye edildi.
SPOR
17 Ocak 2014 - 19:38
Güncelleme: 17 Ocak 2014 - 20:17

















