Tarhan, yaptığı yazılı açıklamada, “Her başı sıkıştığında ‘şu faiz lobisi, bu dış mihrak, hatta çapulcular, kemirgenler’ gibi bahanelere sığınan ve devleti böyle yönetmeye alışmış iktidarın bir bakanı ‘gezi protestocuları yüzünden olimpiyat düzenleme hakkının alınamayacak olması’ açıklamasında bulunmuş. Bu tespiti ile akıl- fikir ‘Bağış’lanırken ortada olmadığından şüphelendiğim bakan, muhtemel bir başarısızlığı kamufle etmek için yine atmış tutmuş” ifadelerini kullandı.Akdeniz Oyunları”nı unuttuğunu vurgulayan Tarhan, “Akdeniz Oyunları’nda protesto korkusuyla bütün biletleri satın alıp yandaşlarına verdiklerini, yaşasalardı eğer, olimpiyat ruhunu en iyi yansıtacak olan özgürlük özlemi ile dolu o gençleri öldürenleri savunduklarını, sporun da çivisini çıkarttıklarını, dopingde ülkemizi dünya şampiyonu yaptıklarını unutmuş. Her başınız sıkıştığında başvurduğunuz ‘Mağdurum da mağdurum’ edebiyatınız sıktı artık. Bir mucize olsa, olimpiyat düzenleme onurunu yaşasak ulus olarak elbet isteriz. Ama insanın özgür olmadığı, demokratik itiraz hakkını kullanan gençlerin dövülerek öldürüldüğü bir ülkede olimpiyat olsa ne olur, olmasa ne olur?” dedi.
Üye olan herkese 30 TL ve üzeri siparişlerinde kullanabilecekleri 5 TL hediye !!!
Üye olan herkese 30 TL ve üzeri siparişlerinde kullanabilecekleri 5 TL hediye !!!
















