Alanya Emniyet Müdürlüğüne bağlı birimler tarafından Dinek Mevkiinde yapılan rutin uygulamada dur ihtarına uymayıp kaçan lüks Mercedes Adliye Sarayı önünde durduruldu. İçerisinde iki kişi bulunan lüks araç incelenmek üzere polis memurları nezaretinde emniyet otoparkına götürüldü. Araçta narkotik ve bomba köpeği eşliğinde yapılan detaylı aramada herhangi bir suç unsuruna rastlanılmazken, araç sürücüsü S.A, ruhsat ibraz edemeyince lüks Mercedes bağlandı.
ASAYİŞ
Yayınlanma: 30 Ocak 2014 - 17:58
Güncelleme: 30 Ocak 2014 - 18:39
POLİSTEN KAÇAN LÜKS ARAÇ BAĞLANDI
Dinek mevkiinde uygulama yapan polisten kaçan lüks otomobil bağlandı.
ASAYİŞ
30 Ocak 2014 - 17:58
Güncelleme: 30 Ocak 2014 - 18:39

















