TÜRKİYE’DE tek olan Alanya Polonyalılar Kültür ve Dostluk Derneği üyeleri, Polonya’nın Ankara Büyükelçisi Stanislaw Kargul’un da katıldığı organizasyonla yeni yılı kutladı. Yaklaşık 39 üyenin bulunduğu dernek tarafından organize edilen geceye Alanya’da yerleşik yaşayan Polonyalılar ve eşleri katıldı. Bu yıl 2’inci kez düzenlenen yeni yıl kutlamasında, üyeler şarkılar eşliğinde eğlenirken, çocuklara da özel hediyeler verildi. Türkiye’de yaşayan Polonyalıların sayısında artış olduğunu dile getiren Polonya Büyükelçisi Stanislaw Kargul, “Polonya ve Türkiye arasında asırlar süren bir dostluk var. Geçtiğimiz yıl iki ülke arasındaki dostluk anlaşmasının 90’ıncı yılını kutladık. Bizde elçilik olarak burada yaşayan vatandaşlarımıza destek olmak için geldik.” diye konuştu.
TURİZM
Yayınlanma: 26 Ocak 2014 - 10:48
POLONYALILAR YENİ YIL KUTLADI
TÜRKİYE’DE tek olan Alanya Polonyalılar Kültür ve Dostluk Derneği üyeleri, Polonya’nın Ankara Büyükelçisi Stanislaw Kargul’un da katıldığı organizasyonla yeni yılı kutladı.
TURİZM
26 Ocak 2014 - 10:48















