Kızlarpınarı Mahallesinde yaşayan Gonca Ö,'nin evde dalgınlığı nedeniyle 2 yaşındaki kızı N.Ö, annesine ait asetondan içti. Küçük kızın aseton içtiğini fark edilmesi üzerine hastaneye kaldırıldı. Alanya devlet Hastanesinde tedavisi yapılan minik N.Ö'nün hayati tehlikesinin olmadığı öğrenilirken polis olayla ilgili ailenin ifadesini aldı.
ASAYİŞ
Yayınlanma: 04 Şubat 2014 - 18:16
SU YERİNE ASETON İÇEN BEBEK ZEHİRLENDİ
2 yaşındaki çocuk su sandığı asetonu içince zehirlendi. Küçük kız hastaneye kaldırıldı.
ASAYİŞ
04 Şubat 2014 - 18:16

















