Tüm Türkiye’de olduğu gibi Alanya’da da korona virüs vakaları yeniden artış göstermeye başladı. Alanya Belediyesi Zabıta Müdürü Naci Uzunsakal, korona virüse yakalandı. Geçen çarşamba test yaptıran ve 7 gündür evinde karantinaya alınan Uzunsakal, sağlık durumunun iyi olduğunu söyledi.
GÜNCEL
Yayınlanma: 30 Kasım 2021 - 18:49
Güncelleme: 30 Kasım 2021 - 19:03
Zabıta Müdürü Naci Uzunsakal koronavirüse yakalandı
Alanya Belediyesi Zabıta Müdürü Naci Uzunsakal, korona virüse yakalandı.
GÜNCEL
30 Kasım 2021 - 18:49
Güncelleme: 30 Kasım 2021 - 19:03


















