Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, yeşil alan, refüj, kavşak, park ve çocuk parklarında mevsimlik çiçek dikim alanlarını hazırlamaya başladı. Baharın da gelmesiyle birlikte hazırlanan bu alanların yaz aylarında renkli ve güzel görünmesi amacıyla mevsimlik ve çok yıllık çiçeklerin dikimine başlandı. Mevsimlik çiçeklendirme programı şehrin tamamında uygulanacak.Park ve Bahçeler Müdürü Nazmi Uyar yaptığı açıklamada, ’’Yaz boyunca renkli kalacak mevsimlik çiçeklerle tüm alanlarımızda uygun olan yerlere dikimler yapılarak görsel zenginliği arttırmaya ve şehrimizi daha cazip bir hale getirmeye çalışıyoruz’’ dedi.
SON DAKİKA
Yayınlanma: 16 Nisan 2015 - 19:16
ALANYA BELEDİYESİ MEVSİMLİK ÇİÇEK DİKİMİNE BAŞLADI
Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, yeşil alan, refüj, kavşak, park ve çocuk parklarında mevsimlik çiçek dikim alanlarını hazırlamaya başladı.
SON DAKİKA
16 Nisan 2015 - 19:16

















