Alanya’da eğitim gören 19 bin ilkokul, 17 bin ortaokul ve 15 bin lise olmak üzere yaklaşık 51 bin öğrenci, karne heyecanı yaşadı. 2013-2014 eğitim döneminin ilk dönemini geride bırakan çocuklar 15 günlük tatilin de başlangıcını yapmış oldu. Öğrencilerle birlikte 5 bin civarında öğretmenin de tatile ayrıldığını belirten Alanya Milli Eğitim Müdürü İbrahim Köseoğlu, “Eğitim açısından oldukça başarılı bir yıl geçirdik. Bütün öğrencilerimiz başarılı olacak diye bir şart yok. Burada velilerimize büyük iş düşmektedir. Başarılı başarısız bütün öğrencilerimizi kucaklamalıyız" dedi. Eğitim yılının 2’inci dönemi 10 Şubat 2014 yılında başlayacak.
GÜNDEM
Yayınlanma: 24 Ocak 2014 - 14:53
ALANYA'DA 51 BİN ÖĞRENCİ KARNE HEYECANI YAŞADI
Alanya'da 2013-2014 eğitim ve öğretim yılı ilk dönemini tamamlayan yaklaşık 51 bin öğrenci karnelerini aldı.
GÜNDEM
24 Ocak 2014 - 14:53













