ALANYA Gazeteciler Cemiyeti(AGC) Başkanı ve Türkiye Gazeteciler Federasyonu (TGF) GenelBaşkan YardımcısıMehmet Ali Dim, Atatürk'ün Alanya'yı onurlandırdığı gün olan 18 Şubat'taki 78. yıldönümü kutlamaları çerçevesinde Çanakkale Savaş EserleriMüzesi'ni açacaklarını duyurdu. Atatürk'ün 18 Şubat 1935 tarihinde Alanya'ya yaptığı ziyaretin 78. yıldönümünde, Alanya halkını ve çocuklarımızı Çanakkale ruhu ile buluşturacağız diyen Dim, "Türk tarihinin en önemli zaferlerinden birini elde ettiğimiz Çanakkale Savaşı'nın 98. yıldönümüne de rastlayan organizasyonumuzda, Çanakkale'nin tepelerinden, dağlarından toplanan, savaşa ve zafere ait eserler sergilenecek. Bu müzeyi daha önce de Alanya'ya getirmiştik. TIR'la Alanya'ya gelecek olan müze, öncekinden çok daha kapsamlı. Müzeyi, Hal Kavşağı, Öksüzoğlu bloklarındaki 500 metrekarelik alanda açacağız. Müzede, savaş eserlerinin yanısıra Çanakkale Zaferi'ne ilişkin görsel efektler, fotoğraflar, tabletler, animasyon gösterileri ve hediyelikler de bulunacak. Müze 18 Şubat günü açılacak, tam bir hafta halkımızın ve çocuklarımızın ücretsiz olarak ziyaretine açık olacak. Bu vesileyle, Çanakkale Müzesinin getirilmesinde destek verenlere teşekkür ederiz" dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 16 Şubat 2013 - 15:28
Alanya'da Çanakkale Müzesi açılıyor
ALANYA Gazeteciler Cemiyeti (AGC) Başkanı Mehmet Ali Dim, Atatürk'ün Alanya'yı onurlandırdığı gün olan 18 Şubat'ta 78. yıl dönümü kutlamaları çerçevesinde Çanakkale Savaş Eserleri Müzesi açılacağını duyurdu.
GÜNDEM
16 Şubat 2013 - 15:28













