Türkiye genelinde soğuk ve yağışlı havanın etkisini sürdürürken Alanya’da bir haftadır devam eden yağış ve bulutlu havanın ardından güneş doğdu. 18 dereceyi bulan güneşin yüzünü göstermesini fırsat bilenler ise plaja ve parklara akın etti. Yerli tatililer çocuklarıyla sahilde ve parklarda oynamayı tercih edip bir taraftan balık tuttu. Yurt dışında tatile gelenler ise kumsalda güneşlenip ardından denize girip yürüyüş yaptılar. Norveç’ten tatile gelen Mariann Ellingsen Damlataş mağarası ve plajını beğendiğini belirterek tatilinin güzel geçtiğini söyledi. Polonya’dan kız arkadaşları ile birlikte 5 ‘nci kez tatil için Alanya’ya gelen Justyna Przepıora, Alanya’nın dünyanın en güzel tatil şehri olduğunu söyleyerek “Eğlence ve gezmek için uygun yerler var. Her zaman güneş olmasından dolayı her yıl tatile geliyoruz. Her yıl geleceğiz” dedi. Alanya Meteoroloji Müdürlüğünden alınan bilgile göre hava sıcaklığı 17 derece deniz suyu sıcaklığının 18 derece olduğu Salıu gününe kadar güneşli havanın etkisini göstereceği bildirildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 04 Şubat 2013 - 11:07
ALANYA'DA DENİZ KEYFİ
1 haftadır etkisini gösteren yağmur ve bulutlu havanın ardından güneşin yüzünü göstermesi ve hava sıcaklığının 17 derece olmasını fırsat bilen tatilciler denize girip güneşlendi.
GÜNDEM
04 Şubat 2013 - 11:07













