Alanya’dan İstanbul’a sebze ve meyve taşıyan kamyoncuların kontak kapatma eylemi bugün itibariyle sona erdi. Yaklaşık 4 gündür İstanbul’a sevkiyat yapmayan kamyoncular, sabah saatlerinden itibaren kamyonlarına ürün yüklemeye başladı. Alanya Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Ahmet Uyar, “Eğer bu eylem sürseydi hem Alanya hem de İstanbul halkı zarar görecekti. Önümüzdeki hafta İstanbul’da yapılacak toplantı sonrası, bu iş umarım tatlıya bağlanacak. Biz İstanbul Belediye Başkanı Kadir Topbaş’tan bunun sözünü aldık.” dedi. Alanya Yaş Meyve ve Sebze Komisyoncuları Derneği Başkanı Mustafa Yüksekkaya ise, “Bu eylemin herkese zararı oldu. Hükümet, çiftçi, komisyoncu ve pazarcı zarar gördü. Bu eylemin çabuk bitmesi herkesin yararına oldu.” diye konuştu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 30 Ocak 2014 - 15:24
ALANYA'DA SEVKİYAT YASAĞI SONA ERDİ
Alanya'da kamyoncuların İstanbul’daki köprü geçiş saatleri nedeniyle sebze ve meyve sevkiyatına getirdikleri yasak bugün sona erdi.
GÜNDEM
30 Ocak 2014 - 15:24













