ALTSO Başkanı Eray Erdem, göreve başlamasının ardından tebrik ziyaretlerini kabul ediyor. Erdem'e hayırseverliğini yaptığı Sema-Eray Erdem Ortaokulu’nun çok değerli Müdürü Harun Yüksel ve öğretmenleri ziyarette bulundu. Ziyaret ile ilgili paylaşımda bulunan Erdem, "Sema-Eray Erdem Ortaokulu’nun çok değerli Müdürü Harun Yüksel ve Öğretmenlerimiz Arzu Kocagöz, Ülker Arslan ile Öğrenci Kardeşimiz Deniz Arslan’ a nazik ziyaretleri için teşekkür eder, çalışmalarında başarılar dilerim." ifadelerini kullandı.
GÜNCEL
Yayınlanma: 21 Kasım 2022 - 22:13
Erdem'e tebrik ziyaretleri sürüyor
GÜNCEL
21 Kasım 2022 - 22:13


















