Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sağlık-Sen üyeleri hıdrellez Mevkiinde hem piknik yaptı hem de dikili bir ağacım olsun diyerek fidan dikti. Hıdrellez Mevkiinde geçtiğimiz ay Alanya Orman İşletme Müdürlüğü'nün ağaçlandırmaya başladığı alanda yapılan fidan dikim törenine, İlçe Sağlık Müdürü Abdullah Yağdır, Orman İşletme Müdürü Cihat Yıkıcı, Sendika Temsilcisi Ahmet Çelik, ilçede kamu hastaneleri ile sağlık ocaklarında görevli, doktor, hemşire ve sağlık çalışanları tarafından fidan dikimi yapıldı. Sendikanın Alanya temsilcisi Ahmet Çelik, amaçlarının hem üyelerle kaynaşmak istediklerini ayrıca, ülkenin ormanlaşmasına katkı sağlamak ve gelecek nesillere daha fazla yeşil alan bırakmak adına başlattıkları kampanya çerçevesinde fidan diktiklerini söyledi.
SON DAKİKA
Yayınlanma: 11 Nisan 2015 - 19:30
Her Üye için Bir Fidan Dikiliyor
Sağlık-Sen Alanya Şubesi tarafından başlatılan "Bir Fidan Bir Üye'' kampanyası çerçevesinde fidan dikimi yapıldı.
SON DAKİKA
11 Nisan 2015 - 19:30

















