Atatürk Spor Salonu’nda, Mayıs ayının ilk haftası başlayacak kurslar, 3-6, 6-8 yaş olmak üzere iki kategoride planlandı. Kurslar, haftada iki gün birer saat olarak verilecek.Kurslarla ilgili açıklama yapan Alanya Belediyespor Kulübü Başkanı Mehmet Erken, “jimnastik tüm sporların altyapısını oluşturan bir daldır. Bu sporla çocuklarımızın düşünce ve hareket kabiliyetini güçlendirmek, el ve göz koordinasyonunun gelişmesine yardımcı olmak istiyoruz. Kura katılan çocuklarımız ileriki zamanlarda hem bu spora devam ederek profesyonelleşebilirler hem de farklı branşlarda kendilerini geliştirebilirler. Biz bir anlamda cimnastikle diğer sporlar branşları sporcu yetiştiriyoruz” dedi.jimnastik öğretmeni Seval Tan tarafından verilecek kursların kayıtları 1 Mayıs’a kadar devam edecek. Kayıt için Seval Tan: 0 555 696 22 17
SON DAKİKA
Yayınlanma: 08 Nisan 2015 - 19:42
JİMNASTİK KURSUNA KAYITLARI BAŞLADI
Alanya Belediyespor Kulübü tarafından, yaz ve kış okulu olarak düzenlenecek jimnastik kurslarının kayıtları başladı.
SON DAKİKA
08 Nisan 2015 - 19:42

















