Alanya Tapu Müdürlüğü’ne işlem yaptırmak için giden Uğur Tanrıkulu havale için verdiği ‘Başvuru İstem Belgesi’ üzerine Alanya Tapu Müdürü Çetin Özdemir tarafından ‘Öğren de gel’ yazıldı. Türkiye ekonomik hayatında çok önemli bir yere sahip olan ve Alanya’da yerli ve yabancı binlerce vatandaşın hizmet aldığı Tapu Müdürlüğü’nde resmi evrak üzerine ‘Öğren de gel’ diye yazılması hakaret olarak düşünülmekte. İşlem için götürdüğü resmi evrak üzerine yazılan yazı ile hakarete uğradığını belirten, Uğur Tanrıkulu, “Müdür bey kendi el yazı ile bu şekilde yazması kabul edilemez. Vatandaşa hizmet diye geldi ancak bu düşüncede bir müdürün davranışı halkın bu kuruma olan güvenin zedelenmesine neden olur. Hayati daireye gidenlere zindan eden bir müdür var. Hizmet akışını yavaşlatıyor ve insanları küçümsüyor. Tapu, devlete devamlı gelir aktaran bir kurum. Yöneticilerin fevri davranma lüksü olmamalı, hizmette en hızlı şekilde sunulmalı. Eğer müdür bey görevini yamıyorsa bırakmalı” dedi.Tapu’nun Alanya’nın Dünya’ya açılan yüzlerinden birisi olduğunu belirten Tanrıkulu, “Dünya’nın her yerinden misafirlerimiz işlem yapmak için tapuya gitmekte. Tapu’nun kimlere emanet edildiği ortada” diye konuştu.Resmi bir kurum olmasına rağmen sokak ağzı ile hareket eden Tapu Müdürü Çetin Özdemir, hakkında çeşitli şikayetlerden dolayı incelemeler olduğu ve müfettişin olumsuz görüş beyan ettiği öğrenildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 15 Ağustos 2013 - 18:13
MÜDÜRÜM "ÖĞREN DE GEL"
Alanya Tapu Müdürlüğü’nde vekaletle işlem yapmak isteyen bir vatandaşın verdiği resmi evrak üzerine Tapu Müdürü Çetin Özdemir’in kırmızı kalemle ‘Öğren de gel’ yazması tepki çekti.
GÜNDEM
15 Ağustos 2013 - 18:13













