Türk Polis Teşkilatı’nın 170'nci kuruluş yıl dönümü nedeniyle Emniyet Müdürü Ömür Saka tebrikleri kabul ederken, özel öğrenciler polis marşını söyledi.Teşkilatın 170'bnci yıl resepsiyonuna katılan davetlileri Emniyet Müdürü Ömür Saka, ek hizmet binası girişinde karşıladı.Resepsiyona Belediye Başkanı Adem Murat Yücel, Cumhuriyet Başsavcısı Musa Taşkın, Garnizon Komutanı Albay Adnan Arseven, Adalet Komisyonu Başkanı Hakim Aydın Çolak, ilçedeki kamu kurum müdürleri, MHP İlçe Başkanı Hilmi Er, Saadet Partisi İlçe Başkanı Sinan Aktaş, Büyük Birlik Partisi İlçe Başkanı Fevzi Yıldırım, Büyükşehir Belediyesi Alanya Koordinatörü Hüseyin Güney, ALTİD Başkanı Burhan Sili ile çok sayıda davetli katıldı.Resepsiyonda geçen yıl olduğu gibi engelli öğrenciler ve polis memurlarından oluşan Alanya Emniyet Müdürlüğü Özel Çocuklar Korosu tarafında Polis Marşı seslendirildi. Koroda yer alan öğrencilere ise başarılarından dolayı madalya verildi.30 yılın üzerinde görev yaptıktan sonra emekliye ayrılan 3 polis memuruna plaketleri protokol üyeleri tarafından verildi.Polis haftası nedeniyle okullarda düzenlenene, kompozisyon, resim ve şiir yarışmalarından dereye giren öğrencilere çeşitli hediyeler verildi.Polis Teşkilatı'nın 170. yıl dönümü nedeniyle kesilen pastanın ardından, Müftüsü Mustafa Topal tarafından dua okundu. Duanın ardından kokteyl sona erdi.
SON DAKİKA
Yayınlanma: 10 Nisan 2015 - 18:47
POLİS 170 YAŞINA GİRDİ
Türk Polis Teşkilatı’nın 170'nci kuruluş yıl dönümü nedeniyle Emniyet Müdürü Ömür Saka tebrikleri kabul ederken, özel öğrenciler polis marşını söyledi.
SON DAKİKA
10 Nisan 2015 - 18:47

















