Alanya Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu ilk olarak İlçe Emniyet Müdürü Erkan Dur'u ziayret ederek asayiş ve ulaşımla ilgili işkin görüş alışverişinde bulunuldu. ALTSO Başkanı Mehmet Şahin ve yönetim kurulu üyeleri, oda olarak her zaman emniyet teşkilatı ile işbirliğine hazır olduklarını ifade etti.Turizmde olmazsa olmazların başında güvenlik geldiğine dikkat çeken ALTSO Başkanı Mehmet Şahin, başarılı çalışmalarıyla ilçede güven ortamını tesis eden ilçe emniyet teşkilatını Müdür Erkan Dur nezdinde tebrik etti. Şehrin güvenliği ve ulaşım sorunu konusunda yapılacak her çalışmaya destek vereceklerini belirten Şahin, şehrin menfaati söz konusu olduğunu ellerini taşın altına koymaktan çekinmeyeceklerine vurguladı.İlçe Emniyet Müdürü Erkan Dur da, ALTSO Başkanı Mehmet Şahin ve yönetim kurulu üyelerine yaptıkları iade-i ziyaret nedeniyle teşekkür etti. Dur, ALTSO Başkanı Mehmet Şahin’in her zaman emniyet teşkilatının yanında ve destekçisi olduğunu belirterek teşekkür etti.ALTSO Heyeti daha sonra Tapu Müdürü Çetin Özdemir’i makamında ziyaret etti. Daha önce Tapudaki personel eksikliğini gidermek üzere 2 adet geçici işçiye Tapu Müdürlüğü’ne kazandıran ALTSO Yönetimi Antalya Milletvekili Mevlüt Çavuşoğlu’nun da desteğiyle yakın zamanda müdürlüğe 10 kadrolu personelin atanacağına dikkat çektiler. Son olarak Alanya Devlet hastanesi Başhekimi İsmail Başaran’a iade-i ziyarette bulunan ALTSO Heyeti burada da yine işbirliği konularını masaya yatırdılar. ALTSO Başkanı Şahin ve Başhekim Dr İsmail Başaran, ilçenin sağlık sorunlarının çözümünde dayanışma içinde olmaktan büyük memnuniyet duyduklarını sözlerine eklediler. ALTSO Yöneticileri ayrıca Başhekim'e geçen hafta sonunda arabasının yakılmasında dolayı geçmiş olsun dileğinde bulundu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 14 Ağustos 2013 - 16:07
PROTOKOLE İŞBİRLİĞİ SÖZÜ
ALTSO Yönetimi, Emniyet Müdürü Erkan Dur, Tapu Müdürü Çetin Özdemir ve Devlet Hastanesi Başhekimi İsmail Başaran’ı makamında ziyaret ederek işbirliği konularını görüştü.
GÜNDEM
14 Ağustos 2013 - 16:07













