Emniyet Teşkilatının 170. Kuruluş Yıldönümü nedeniyle Kuyularönü Camiinde Mevlid-i Şerif okutuldu.Alanya Emniyet Müdürlüğü tarafından Kuyularönü Camiinde şehitler için Mevlid-i Şerif ve Kur'an- Kerim okutuldu.Emniyet Müdürü Ömür Saka, ile 200 dolayından emniyet personelinin katıldığı dua merasimine MHP İlçe Başkanı Hilmi Er ilçe başkan yardımcısı Ahmet Öztürk, CLK Akdeniz Bölge Koordinatörü Ahmet Sait Akboğa ve vatandaşlarda katıldı.Polis, camiye dua etmek ve Mevlid-i Şerif dinlemek üzere gelenlere çeşitli ikramlarda bulundu.Polis haftası nedeniyle Cum günü saat 10'da Atatürk Anıtına çelenk konulacak. Saat 14'te ise İlçe Emniyet Müdürlüğü ek hizmet binasından tebrikler kabul edilip resepsiyon verilecek.
SON DAKİKA
Yayınlanma: 09 Nisan 2015 - 19:42
Güncelleme: 09 Nisan 2015 - 20:11
ŞEHİTLER İÇİN MEVLİD-İ ŞERİF OKUTULDU
Emniyet Teşkilatının 170. Kuruluş Yıldönümü nedeniyle Kuyularönü Camiinde Mevlid-i Şerif okutuldu.
SON DAKİKA
09 Nisan 2015 - 19:42
Güncelleme: 09 Nisan 2015 - 20:11

















