Alanya'da aralarında yabancılarında bulunduğu 50 kişilik grup '14 Şubat Sevgililer Günü'nü gökyüzüne dilek fenerleri bırakarak kutladı. İskele Şelale Meydanı'nda toplanan grup, dilek feneri yakıp gökyüzüne bıraktı. Dilek feneri yakanlardan bazıları sevgili bulmak bazıları ise sevgilileri ile evlenmeyi diledi. Gökyüzüne bırakılan dilek fenerleri renkli görüntüler oluşturdu. Grup bir süre dans edip eğlendikten sonra meydandan ayrıldı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 15 Şubat 2013 - 15:25
SEVGİLİLER GÜNÜNDE DİLEK FENERİ YAKTILAR
Alanya'da aralarında yabancılarında bulunduğu 50 kişilik grup '14 Şubat Sevgililer Günü'nü gökyüzüne dilek fenerleri bırakarak kutladı.
GÜNDEM
15 Şubat 2013 - 15:25













