Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Adanaspor deplasmanı için 3 otobüs isteyen taraftarların talebine olumlu cevap verdi. Taraftar grupları liderleri Türel'e teşekkür etti.
PTT 1'inci Lig'de Alanyaspor'un pazar günü deplasmanda oynayacağı Adanaspor maçına gitmek isteyen turuncu yeşilli taraftarlar, Antalya Büyükşehir Belediyesi Alanya Koordinatörü Hüseyin Güney aracılığıyla Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel'den 3 otobüs istedi. Başkan Türel, taraftarların bu isteğine olumlu cevap verdi ve 3 otobüs tahsis etti. Büyükşehir Belediyesi Alanya Koordinatörü Hüseyin Güney, Albimo Alanyaspor'un ligde iyi bir konumda olduğunu ve bu süreçte herkesin kulübün yanında olması gerektiğini söyledi. Taraftarlardan gelen talebi Başkan Türel'e ilettiklerini belirten Güney, "Bu talep anında onayladı ve otobüsler tahsis edildi" diye konuştu.
Albimo Alanyaspor Taraftarlardan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Turan Görgün ise "Talebimize olumlu cevap veren sayın Türel ve sayın Güney'e teşekkür ediyoruz" dedi
SON DAKİKA
Yayınlanma: 15 Nisan 2015 - 23:32
Türel'den 3 otobüs
Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Adanaspor deplasmanı için 3 otobüs verdi.
SON DAKİKA
15 Nisan 2015 - 23:32

















