Encümen toplatısında gündeme ilişkin açıklamalar yapan Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel, turizm sezonuyla ilgili soruları da yanıtladı. Kötü geçen son sezonun ardından vatandaşlara moral vermeye çalıştıklarını kaydeden Yücel, “Sürekli olarak insanlara bu sezonun iyi olacağı reaksiyonunu vermeye çalışıyoruz. Çünkü insanlar moralle yaşar. Alanya Turizm Tanıtma Vakfı (ALTAV), Alanya Turistik İşletmeler Derneği (ALTİD) ve belediye olarak katıldığımız tüm fuarlarda halkın ekonomik gelir seviyesini arttırabilir için çalışmalar yapıyoruz. Son katıldığımız fuarda da bu senenin iyi olacağına dair olumlu haberler var. Biz iyi olacağına inanıyoruz. Biz belediye olarak üstümize düşen ne varsa görev, yetki ve sorumluluklarımız içinde fazlasıyla yapmaya çalışıyoruz ve yapıyoruz” diye konuştu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 06 Nisan 2017 - 17:44
Yücel; "İnanıyoruz, Turizm İyi Olacak"
Alanya Belediyesi Haftalık Olağan toplantısında konuşan Başkan Adem Murat Yücel, ‘Turizmin iyi geçmesi için sorumluluklarımızı fazlasıyla yerine getiriyoruz” dedi
GÜNDEM
06 Nisan 2017 - 17:44













